18 november 2008

2 prøver mot 3, braaa deal !

Humøret er på topp, nå etter skole dagen er over. klart fordi skolen er slutt, men dagen i dag har faktisk vert grei. Begynte med praktisk prøve i mat laging, noe jeg lurte litt på. skulle velge et tall og jeg klarte så klart å få lasangne, men men begynte å jobbe som vanlig og etter en stund satt jeg å spiste. vi fikk vite en karakter, å jeg ble fornøyd. så videre til neste prøve, ganske stressa for tenemos prisa (vi hadde hastverk) kapittel prøve i spansk, gikk helt greit men ble noe surr. endelig ferdig, da fikk vi tilbake et stort musikk prosjekt og en matte prøve, ganske spent, men resulterte i en 5 og 5+, så da kan jeg vel ikke være noe annet en fornøyd (: nå sitter jeg bare her å gjør det vanlige. skal ta meg noe mat og så sette meg ned å se på home and away. senere blir det oppmøte i hallen, endten løpe ute og heie eller løpe litt og spille :DDD

- nanna.























Shorte; Ginatricot Jeans; bikbok armbånd; H&M Sokkerm/sløyfe; Kappalh

Ingen kommentarer: