29 november 2008

Braa Lørdag :DD

Endelig hjemme og snart legge seg. Skal opp klokka 8 i morra, siden det er kamp i hj.hallen klokka 10.oo J15 1, så vet dere det :DD men nå litt om hva jeg har brukt denne lørdagen på. 11 var jeg oppe på kjøkkennet, pratet med mamma om planene og tok en liten titt i kjøleskapet. Gjorde meg i stand og pliktene mine ble ferdig gjort før vi dro en tur til byen som viste seg å bli laaang, med mye shopping ! fant faktiks litt av vert, og det liker vi ;D hihi. så bar der videre til bursdag til en vennine, Cecilie <3 Kule folk der vett! hadde det morsomt med litt av vert, men til slutt ble det best med dansinga. Tokk litt av, men driiit braaa ;P hahha! Super dag dette!

hakke noen bilder, men bare så det er klart, det har vert utrolig digg i dag! :DD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for kommentaren :-D digger det smykket selv, er venninden min sitt! hehe

Nanna Charlotte sa...

hihi, åja ;D