20 november 2008

Lege besøk.

Hmmm, hjemme fra skolen i dag. Skulle en tur til legen for å finne ut hva som feilte meg. finne ut hva som var grunnen til at jeg har vert iuform så lenge. Legen skjønnte jo fort at jeg var forskjøla siden jeg kommer inn der med den snufse nesa mi. men om det var noe mer, ville han sjekke. i mellom tiden var det en kort tur innom senteret for å se på en jakke, som ble min <3 hihi, + nye maskaraer (den nye til lancome som vribrerer og en med mye volum). vidre bar det en tur opp til sykehuset for å ta de blod prøvene, som skulle kunne gi svar. (bare vente nå da).

Dagens shopping:

























Strikka jakke; Crocker Maskara; Lancome og YSL


Nå sitter jeg her, hjemme igjen etter en liten tur ut. skal vel bare slappe av og lese litt på geon, som det ikke ble noe av i går. senere blir det vel til at jeg finner på noe. Men først se på home and away :DDD

Ingen kommentarer: