09 november 2008

mer skræll enn vanlig!

I dag fikk pappa frokost og gaver på senga, hyggelig å gjøre dette når det er farsdag :)) Skulle spille kamp senere i dag, dro ikke før kl. var 13.40 så da hadde jeg litt tid til å begynne på SATC (Sex and the city) fikk ikke sett hele, men begynnelsen var ganske braa ! Kampen gikk litt dårlig i dag, spillte bra ganske lenge leda med 5 mål, men så var det akkurat som laget rakna, ga opp alt sammen, så det endte med et mål tap over et lag vi kunne løpt i senk! Hadde tydligvis ikke dagen. Og etter kampen skjønte jeg at det var noe som feilte meg, har vart lenge men har lissom ikke brydd meg om det. Var en liten tur innom tante med resten av familien for å si hei på farsdagen, men var ikke stort jeg orka. Hadde lyst til å bare legge meg. Etter litt dro vi hjem, jeg kom på at jeg hadde litt igjenn av filmen, så ville se den ferdig. Passet bra, siden jeg orket ikke noe annet. Filmen var kjempe braa etter min mening, har ikke sett serien eller noe, men filmen anbefales stert! :)) Har ikke akkurat fått noe ny energi ennå, føler meg like dårlig og skræll som før. Nå skal jeg opp å se litt på robinson. Blir nok tidlig senga på meg. For nå er jeg ute og kjører.




















Love N.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker filmen!

Nanna Charlotte sa...

jeg å :DDD