14 desember 2008

En vellykket søndag.

Hoberg familiens tradisjon holdt fast i dag å. Litt tregere enn vanlig, men kom oss ut til slutt. Rakk så vidt en kort runde i noen butikker. Fikk unna gjort det viktigste og noen julegaver mindre ble det. For min del er jeg like langt, uten noen ferdig kjøpte julegaver. Lurer på hva jeg skal finne på til jentene. Klarte å komme oss ned på dikens slik at vi fikk sett slutten av første omgang og hele andre omgangen av håndball finalen. De gikk av banen med en stor fortjent seier! Maten ble bestilt og vi fikk koset oss masse. og for å sette prikken over Ien ble det en kjempe god blåbærspai på bruttern og meg :D En vellykket søndag. Hjem til robinson finale og nå senere har jeg slappet av med flere tidligere episoder fre one tree hill :) jo, foresten jeg fikk noe i dag jeg å, noen deilige, innmari skjønne tøfler som skal holde meg varm i juletidene og vinteren som er i vente.

Ingen kommentarer: