26 desember 2008

Familiesammenkomster...

Så var andredag jul også ferdig, men i dag ble det mindre soving. Sto opp en gang mellom 10 - 11, noe som er vanlig for meg når jeg har fri (bortsett fra om jeg skal noe tidlig da). Planene var å dra til tante rundt 15.00 tiden, spise pinnekjøtt og rotmos, nam! men først litt kos oppe i stua med dyna og flere episoder fra one tree hill ungdommenes opplevelser :D












En liten godbit fra lykke ;) tighs fra voice og raggis fra cubus.


Maten holdt akkurat, men mengden av desert og kaker rettet det lett ut. Ble servert sjokoladefondant med vanijle is, appelsin sorbè og bringebær (saus). yummi! Mye oppmerksomhet gikk til de to små kjønne søskenbarna. Mathilde & Tuva <3 dere er for skøye! hopp og sprett og sjo og hei. gikk rundt juletreet og hoppa som små grodorna :D nå på slutten trengte de eldstebarna, typ meg, å komme meg hjem. ta det med dro og plante øyna på data skjermen. IGJEN!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Søt kjole:)

Nanna Charlotte sa...

takk :D

Khat sa...

Fin kjole, nanna! .<3