25 desember 2008

Gavedryss *

Å jeg spådde heelt riktig.
Jeg blogger nå og jeg er innmari fornøyd!

Fikk alt det jeg ønsket meg, + noen overaskelser ;P


Når jeg da hadde revet opp en del pakker, og trodde det aldri ville stoppe. var tingene jeg endte opp med støvletter, penger, truser, topper, Kari traa superundertøy, fleaz genser(vet ikke hvordan man skriver det) Veske, storveske(kan være en type bag), armebånd, øredobber, speil, engler, bade kuler, gavekort og til slutt når alle gavene var borte og kommet seg til riktig eier. spør mamma meg om jeg hadde fått noe fra hun og pappa. det hadde jeg da ikke. men sånn i all fart kom jeg på at tidligere når jeg hadde sovet hos mormor og morfar hadde jeg sett en veldig lang pakke. noe jeg hadde en aning om hva var, og jeg hadde riktig nok en gang. Der kom morfar bærenes på en lang pakke. det var en stige til å pynte med på rommet, slik at jeg kan henge ting på den osv. Så nå skal det bli fint her, skjønner du :D

Den storeveska (bagen) fant jeg for en god stund siden. hadde så lyst på den, gjorde ikke annet en å sikle etter'n og å stå og prøve den på skuldra gang etter gang. (OD-dagen, jeg jobbet på bagorama) senere samme dag, fikk jeg mamma til å gå inn å se på den (mens jeg satt i bilen) ventet spent og håpet at hun kom bærenes ut med deg, men det viste seg at det var rake motsetning, hun kom ut uten noen ting. satt seg i bilen og sa at den var skikkelig stygg! åå, du aner ikke hvor sur jeg ble. dagen etter sprang jeg inn for å kjøp'n for den skulle jeg ha! but it was gone. hahha. fikk sjokk når jeg pakka opp den istad.

Tydeligvis så har jeg vert kjempe snill i år, for julenissen har truffet midt i blinken med alt sammen :D noe jeg er kjempe glad for!

Ingen kommentarer: