23 desember 2008

Ha en herlig lille julaften!

Kommet hjem fra en liten runde i byen med mamma. Fikk unna julegaver til familien. Så nå er vi i mål, og det var jo enda gått sånn i siste liten, lille julaften :D Siden jeg da hadde bursdag i går og penger er en populær gave, gjorde det ikke noe om jeg brant opp litt på meg selv i dag. hihi. Fant en blå lang silke topp, noen høye lysegrå raggis og noen rød knestrømper. Deilig med varme føtter i jula!














Blir ikke noe mer stress og styr videre i dag, bare kose seg med familien og noe julegave bytting ;) i morra blir det vanskelig å få kontakt, da er det mye tv-titting som gjelder, for jeg skal få med meg alt! standar er å sitte halv ferdig i sofakroken, kunne hele "tre nøtter til askepott" men fortsatt følge nøie med, mens man holder seg god og varm pga masse peis fyring :D hihi. senere få årnet seg selv, tatt et blikk på alle julegavene, og vente spent på gjestene. noe jeg var veldig flink til før, da gikk jeg vel frem og tilbake og rundt stue bordet som en ør høne for å vente. blir litt borte for hvert år. men jula er fortsatt hyggelig da! selv er jeg veldig glad i alt som følger jula med :D bare ikke like gira på om nissen kommer eller ei.

Ingen kommentarer: