03 desember 2008

Håndball, håndball og mere håndball !

I god tid våknet jeg, slik at stresset kunne droppes, frokosten kunne nytes og bagen ble ferdig pakket til i tide. Klokka ble kvart på ni, jeg manglet sko, jakke, skjerf og votter. (hadde kort vei, begynte senere og sto opp i god tid, men ganske typisk jeg ble sen). Litt løping over jordet så fikk vi nesten rettet opp det. Ishallen var grei den, lenge siden jeg har rørt ved isen, men gikk bedre enn ventet. En del bilder ble det, håper å få ut noen ;D Gåtur til skolen og bare timer med matte forberedelser til i morra ventet. (+ musikk prøve da) dagen gikk ganske fort! Rett til hj.hallen der en hard trening ventet. Mye svette, slit og tunge puster = fakta. men treninga var faktisk braa. deilig følelse når man er ferdig! Håndball på tv, Norge - spania og liten tur på datan var det kvelden gikk til i dag. Nå skal jeg slå av, gå igjennom noen matte oppgaver før senga venter med juletrekket :))

Ingen kommentarer: