08 desember 2008

Masse på tv, i kveld :)

En sterk smak rammer hals og munnen min nå, spist opp en kvart pose med chili nøtter på bare noen min. Tok først bare en liten nøtt men blir deretter avhengig! hahha. sysn det er utrolig godt, innimellom. Fikk med meg one tree hill og samma gjelder der, har egentlig ikke følgt med. Alle sier de skal hjem å se på det, nesten da, alle untatt meg. Så her om dagen hadde jeg litt tid før home and away (noe jeg følger med på) slik at jeg fikk med meg Brook og Peyton's krangel. Så nå er det ennå et program som har kommet seg inn på listen min. Noen serier jeg prøver å få med meg:

- One tree hill
- Home and away
- Top model
- Greys anatomy
- Senkveld
- Nytt på nytt
- Godkveld norge
- Robinson

Hvilke serier, program vil du ha med deg ?

Nå har jeg da fått med meg dagens episode av one tree hill og home and away. Skal bare prøve å skoffe unna noen lekser før det er tid for et langt varmt bad og top model ;D hahha, mye tv for dagen. Man har hatt mye tid til sånt i det siste.

LOVE .N.

Ingen kommentarer: