31 desember 2008

Nyttårsforsetter!

Hmm, vi har de nyttårs forsettene da. jaa, hvor skal man begynne? vet mange bestemmer seg for visse saker og ting de skal endre på, bli flinkere til eller helt enkelt finne ut av. Jeg derimot har aldri lagd noen spesielle regler for meg selv. Tenkte likavel og skrive noen punkter jeg skal tenke litt på, noe som kan være i bakhodet, for alle vet vi at det er veldig deilig å mestre eller klare de tingen man sliter med, årner med, lurer på! så her kommer det, noen enkle saker, mens andre er nok ikke gjort på 1,2,3.

- Holde en viss grense/selvregel når det gjelder karakterene.
(først og fremst frem til sommern).
- Få opp kondisen.
- Begyne å strekke ut, bli mykere!
- Bruke tiden. (ikke bare la klokka tikke uten å gjøre ingenting dag etter dag)
- Mer sosial, møte venner. har vert sløv der.
- Bli bedre på de tingene jeg sliter med, men samtidig opprett holde de jeg er god til! (GJELDER ALT MULIG)
- Slå til med en gang, ikke nøle og draaaaaaaaaaaaaaaaaa ting ut.

dukker kanskje opp noen fler under året som kommer, men da tar vi det derfra :)

Hva er dine nyttårsforsetter?






















Ifjor var jeg på fjellet rundt nyttårstider, men ingen bilder. Dette er fra i fjor det å men en gang i mars sammens med familien.

Ingen kommentarer: