07 desember 2008

Utfordring!

RULES:
✰ Share 7 things about yourself people probably don't know about you.
✰ Challenge other bloggers you would like to know abit more about.
✰ Let them know that you've challenged them.

1. Jeg er tvilling.
2. Medalje/pokal for å skade seg mye? Der har du meg.
3. Jeg har mer GUUUTS enn det jeg vanligvis viser frem!!!
4. Jeg er frekkere enn noen tror om meg, men skjuler det godt...
5. Du visste ikke at jeg egentlig trives mest som best, men er litt for sjenert til å vise det frem.
6. Jeg er den herligste du noen gang har møtt, hvis jeg bare får tid nok til å bli varm nok i trøya slik at jeg tørr og vise det.
7. Det er en grunn til at du aldri blir invitert hjem til meg...Jeg har verdens rareste foreldre og verdens snåleste reserveforeldre, og du skal tåle ALT for å overleve et besøk hjemme hos meg...

Prøv den som vil, åpent for alle ;P

Ingen kommentarer: