02 desember 2008

værste fiende

Tentamen i dag, engelsk. min største fiende når det gjelder skolen. Er ikke noe begeistret for det, og bedre blir det da ikke når jeg må levere en oppgave som helst skal være det beste jeg kan. Noe er det som skjer med meg når det er tentamener, lider av et kastebortsåinnmarimyebrukbartidpåbaretull syndromet. Ut av skolens område knakk jeg sammen, jeg og noen andre gjorde ikke annet enn å fnise og lee. haha. trenger vel sånne dager å. Nå har jeg kommet hjem, endelig. Det mest irriterende været jeg har vert med på på lenge, mye av skylden til det skylles nok at jeg måtte gå den lange veien hjem, med alle oppover bakkene i fælt regnvær! det gikk over til snø som jeg syns er bedre, men alt var bare vått og det er så innmari trøttsomt. skal lage meg noe mat, slenge meg tilbake i senga å se en episode av home and away. Senere i dag er det trening og greys anatomy ;D

Ingen kommentarer: