21 januar 2009

Barbie dop!

Så akkurat et innlegg på nyhetene om Melanotan altså "Barbie dopet". Denne måten å bli brun på uten å bruke den ekte sola har blitt mer og mer populær blant unge. Gjøres jo så enkelt som en sprøyte i magen og man er naturlig og jevnt brun i flere måneder. SÆRLIG! Melanotan er et kunstig fremstilt hormon. Man vet ikke hvilke bivirkninger man får eller hvordan resultatet blir. Så et bilde på nyhetene av en jente som hadde tatt dette, og det var alt annet en pent. Hun hadde sjolder og var ORANGE! Så tips, ikke ta den sprøyta. Skal man gjøre noe, bruk heller den vaskbare selvbrunnings kremen eller legg deg ti min i grillen.

Syns jo så klart det er morsommere, finere å være brun jeg å, men da skal det være pent og man skal bli NATURLIG brun. Sånn jeg ser det, er det mye fake. Man blir bare gul eller orange. Så selv tar jeg ikke solarium eller smører meg med krem el. og hevrtfall ikke stikker en sprøyte inn i magen! Syns ikke sånt er nødvendig. Blir jo mye bedre til sommeren når skillen syns mye bedre uansett! Vi er nordmenn og vi er bleke om vinteren. Det er helt bortkastet!

HUSK, dette er da min mening og dere kan være uening eller enige, men dette mener jeg!

1 kommentar:

Anonym sa...

SV; Det lurer jeg på også. Blir nesten som om hele bloggen min handler om faking om dagen, dukker opp en ny hver dag! Ekstremt irriterende. grr