12 januar 2009

Dropp regnet bare!

Kommet hjem etter en lang dag med MASSE regn og vind! Heldigvis slapp jeg å gå så innmari mye for både onkel og pappa kunne hjelpe til med kjøring til skolen og ned til byn. Klarte likavel ikke å unngå å bli veldig vååt! Infoen om filmprosjektet var braa, lærte mye. Nå gleder jeg meg bare til å skrive manus og bli ferdig, men handling? det var værre. Får vel bare gjøre som mannen sa, og sette meg ned å skrive når alt kommer til meg og ikke bruke tid på å grave etter alt sammen. Når vi da hadde kommet oss ned til byn, ble vi igjenn etter skolen. Fikk i oss noe mat, og det samme fikk garderoben min. Ble en skjorte og en strikkajakke :D

Leksene venter på meg i kveld for resten av uka er jeg Busy! Middagen står ganske snart på bordet lukter jeg. Senere tar vi det sakte men sikkert helt medrooo!

Ingen kommentarer: