25 januar 2009

Familie søndag (:

Skal ned på badet og sette i gang med dusjen, pudderdåsa og finne frem det passende antrekket. Skal nemlig på middag til tante om en liten stund, sammens med resten av familien, i think? Blir nok koselig det å, lenge siden jeg har pratet med dem også får jeg jo spist godt og slappet av mens jeg kan. Senere må jeg sette meg ned med historie boka. Lese hver eneste side veldig nøye! Har prøve i morra og denne gangen skal det gå braa! Rydder vel litt på rommet også, hvis det blir tid. Hyllene og vinduskarmene står så innmari tomme etter at julepynten forsvant opp på loftet. Lager meg vel en viss plan over antrekkene til uka og får frem alt som skal skje. Denne uka vil bli travel med lekser, dansetrening, treninger, overnatting på skolen, BCG og kanskje kino :D

Dere får ha en avslappende søndag dere å, for energien til ny uke må jo komme i boks!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er BCG???

Nanna Charlotte sa...

BCG er en sprøyte der alle tar i 9, mot tuberkulose. De fleste får et arr.