18 januar 2009

Jeg fant, jeg fant!

Har endelig fått tredd 579 perler på en trå, knøtet 43 knuter og sotte priken over i når jeg klippet bort gjenværende trårester. Slik at nå er mitt vakre smykke klart til bruk igjen! Var en tur innom smykkeskrinet mitt under veis, får å rydde, men også for å se om jeg fant noe RUSK OG RASK. Å det gjorde jeg. Fant en scarabe, en mørkebblååen, akkurat som litt slitt olatøy. Kjempe fiin :D Fant frem noen perler, en stål stang, og miksa litt med mine to hender, slik at jeg kan bære denne scarabeen rundt halsen.

- En av mine tidligere lærere var så snill å ga slike scarabeer til hele klassen når hun kom hjem fraa Egypt, så tuseen takk til deg!

Nå skal jeg ta en sjapp dusj, må jo være ren og pen til skole start i morra?! hihi. Så blir det vel til at jeg setter på de siste episodene av one tree hill og dermed ligger jeg forann tven ;P

Ingen kommentarer: