30 januar 2009

Samvittighet på topp!

Skole dagen var lett og gikk ganske fort i dag. BCG sprøyta er nå over og den gikk som en plett. "Peace of cake" Tanken på sprøta var mye verre, så stikket leverte ikke opp denne gangen heller. Noen barnslige 9klassinger hadde det morsomt med prikken og triksekongen mitt i skole gården i dag. Skader ikke å være 6år igjen innimellom. Hadde det ganske morsomt der vi bommet på ballen til tider. Kom litt vekk fra den samme tralten av å rusle rundt og rundt skolebygget eller å stå i en klynge og prate.

Deretter gikk Maiken og Jeg rett ned til byen. Fikk i oss noe mat og den nye vårmoten fra mange butikkvegger. Så flink som jeg var, fant jeg noe nytt jeg ville ha, men lot det vente og sparte den sparegrisen. Kom derfor bare hjem med noen lekre henge/store øredobber, noe jeg var utrolig glad for at jeg fant. Har irritert meg lenge over at (mine) ikke har funnets. Men nå har håpet kommet og letingen er igang. Endelig har min smak funnets på hyllene og det er barre lekkert å se i mine ører fremover! Costume og Bolig fikk også bli med meg hjem i kveld for litt hjemme kos. Kjøpte meg også en stor boks med oppskjært frukt, så himmelsk det var å døtte i seg før trening i dag. Fikk kommentaren "Så sunn du er da, Nanna" fra kassemannen. Tror du ikke jeg smilte stort fra øre til øre da?! hihii.













Der vi to snuppene gikk rundt og ruslet i lille Halden fikk jeg se et skilt om "HUSK, morsdag 08.02. Klart jeg vil mamma, gled deg! Camilla minnet meg på Valentines 14.02 også, som havner på en Lørdag i år. Dette skal alikevel ikke stoppe meg for Brevet mitt skal bli godt utfylt og Nanna inspirert. Derfor måtte jeg jo ha med meg et lite nett med sjokolade hjerter hjem. Røde så klart! Kanskje du er så heldig og får en smake bit, eller to.











Rotete innlegg? Ja, men dere henger jo med søte lesere (:

Ingen kommentarer: