17 februar 2009

Ikke fort for liten, men fort for sliten!

Back in buiness. Ser ut til at jeg har overlevd nesten to dager uten data, så tipper dere har gjort det samme! Vil vel si at dette ikke ble en shoppingsfri tur, men unasett har jeg storkost meg! En liten oppsumering;

Mandag ble jeg henta av farmor, vi rusla litt rundt på yngvils gaveri, noe hun likte godt når vi kom til kassa. (70% skader ingen) videre bar det på storbyen noe som var mer i mine planer. Endte opp med en t-shorte/topp som var fersken farget med flette i kanten og en brun skjorte med masse blonder/mønster og knyting i sidene. Etter en tur hjemmom, tatt noen minutter og fått i oss middagen, tok vi en lny rund tur, der jeg fant det jeg hadde siklet etter så lenge, noe som er 100% min smak, stil! Den kommer ikke til å bli for liten, men for sliten!

Tirsdag sov jeg lenge, våkna til sola - en følelse som lenge har lekt gjemsel! Fant ut at vi skulle utnytte været. Tok frem støvletten og gikk til torget, kan vel si at vi hadde et artig besøk i "huskvarna" (eller hvordan det skrives) Fikk en oversikt over hvilke stoff og hva jeg ville bruke senere, kan røpe at jeg skal lage en veske og topp. Sist nevnte, rett og slett fordi jeg har sett en lignende ved juletider som nå er utsolg og jeg ikke får tak i! Her hjemme i halden ventet mamma, hun hadde tatt seg den anledningen å hentet noe som var på vent, to smykkeskrin i glass og en lommebok/ pung som vil bli en kjær venn nå fremover. Sjekt å putte penger og mobil sammen og ta den i hånda.

Ingen kommentarer: