20 mars 2009

Alle er vi tomater iblandt!

Sorry for dårlig blogging. Tankene har vert et helt annet sted så bloggen har stått lenge i kø! Blir glad om folk sender inn forslag til det forrige innlegget, og som jeg selv fant ut. Hva er bedre enn en god latter når man kjeder seg?! Kom med noen flauser, så kan vi le litt sammen :D hahhha, jeg har små startet..

"En varm dag, men fortsatt fuktig i gresset etter natta. Har jeg og en del andre jenter slått oss ned på en liten gressplen i skolegården. Etter en liten stund reiser jeg meg og drar opp en lang skjorte. Viser rompa mot jentene og slenger ut " Er jeg våt nå" Heldigvis at tightsa var på, for uten anelse sitter det to eldre gutter bak meg og små ler" - Nanna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja. Altså dette er for leeeenge siden. Jeg og min far var på kruseter og badet, og etter en times tid så gikk vi opp av vannet for å skifte. Pappa holdt håndkle rundt meg mens jeg dro av badebuksa... Han var så smart at når jeg hadde dratt at buksa så fjernet han håndkle. Værste var at det var mange folk rundt der. Da var ikke pappa særlig populær i mine øyne resten av dagen...