22 mars 2009

En lukt av grønsåpe i nesa.

Så var søndagen her. Så mye som har skjedd både fredag og lørdag er denne søndagen inget unntak. Sto opp til familie frokost. Fikk magen fylt opp og humøret fikk en fin start på dagen. Videre sto et helt hus og ventet på meg. Listen var lang og masse jobb hadde jeg i vente. Etter fem timer var jeg ferdig og kunne gå derifra med en lukt av grønnsåpe i nesa. Faktisk var det herlig i dette tilfellet. Hjem og nok et måltid, før jeg var ute av huset igjen og var på vei til nordby. Denne stoppen på nordby var jeg ganske fornøyd med til en forandring. LEnge siden jeg har hatt en strålende følelse når jeg var ferdig. Endte ikke akkurat opp med flere poser, men to vilbligodtbrukt hårsprayer, en nydelig pute og en elskbar jumpsuit(buksedress) havnet under kategorien, "Nanna". Nå er jeg hjemme igjen og fått spist enda et måltid. Satt på søndags modus, nemlig relæxen og funnet frem datan.

Kos dere med det lille som er igjen av denne helga og se frem til en ny uke med massevis av nye muligheter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du legge ut bilde av det du kjøpte i går?
Eller i allefall jupsuiten ? ;p

Nanna Charlotte sa...

Har lagt ut bilder av det jeg kjøper nesten hver gang jeg har kjøpt noe, men får ikke noe kommentarer. Så fant ut at denne gangen venter jeg til jeg har den på, og tar outfit bilder. Så får jeg håpe at folk gidder å kommentere daaa :D