27 mars 2009

Latter forlenger livet!

Dagen har bydd på mye morro. Hahha, etter klokka 13.00 ruslet Stine, Lasse og jeg sammen i byen. Først inn i tusenvis av butikker bare for at jeg skulle få mitt ønske oppfylt og finne en gigantisk boks med sikretsnåler. Noe som ikke lykktes! Hva det skal brukes til, får dere se så fort jeg får tak i de jeg vil ha. Jeg er sta! Senere røk timene med en del titting, litt handling og en håndfull latter anfall. Særlig når Lasse helt 100% frivillig løpte inn på veromoda og prøvde skinnbukser med strikk nede. Okeida, det var nok ikke helt sånn det var. Stine og jeg viste noen hyggelige blikk til han når vi så fint fant buksa, og etter en god stund kom han med kommentaren "Greit, vi kan se hvem som kler buksa best av oss tre!" Kort tid etter var buksa kommet på alle sammen og vi knipset noen bilder i prøverommet.














Så enkelt spørsmål, hvem kler den regnaktige lignende skinnbuksa best?!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Definitivt Lasse som kledde de best ;D

Nanna Charlotte sa...

Jaa, etter mye om og men, var det vært å finne ut at du var super digg i de buksene, sant Lasse? ;D

Anonym sa...

Ja, Må nok ta en tur dit og kjøpe di Regnbukse aktige buksa:D Var gøy å prøve da:D <3

Lasse sa...

Lite flaut da ho dama som jobber der kommer inn i rommet og ser meg står der i den buksa/tightsen.
Også kommer det en annen jente inn etterpå:D Følte meg ganske dum da :P
Bare sier det: Følte at jeg ble utsatt for gruppepress:D Hahha;D
Neida, gjorde det frivillig etter mye om og men (A) <3

Pernille sa...

Haha, definitivt Lasse! ;p