17 mars 2009

Vil ikke fingermale!

God morgen!

Til en stor forandring har jeg innmari god tid. Alt er ferdig, omtrent nesten, eneste er vel at matboksen skal få være med. Snart kommer bestefar og henter oss, skal opp på risum og hospitere på Studiespesalisering med formgivning. Noen som kan gi noen hint om hva man gjør der, håper det er litt mer enn å tegne frukt og male. Mine ønsker er at det er mer tekstil, stoff og slik, er jeg på jordet nå?

Får vel gjøre meg helt ferdig og finne ut litt av svarene i dag. Skal vertfall kose meg borte fra skolen, min egen rettere sakt!

Hvem linje har du valgt eller lyst til å velge?

Nanna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

IDRETT!

Nanna Charlotte sa...

Skal du ta toppidrett eller breddeidrett da og hvorfor? :D

Anonym sa...

Vet ikke ennå. Blir nok kanskje topp, men har enda tid på å bestemme meg. Hva skal du søke neste år da? :D

Nanna Charlotte sa...

Neste år går jeg i tiende, så har litt god tid i hvertfall. Har sans for mote og interiør, (deign & håndtverk, stylist eller interiørlinja) men er jo lurt med studie kompetanse. Så kanskje almenn, må bare finne ut litt mer først, og hvis det blir idrett, blir det toppidrett :D Rettere sakt, alt for mye jeg vil, så jeg vet ikke ennå :S

Anonym sa...

Alemenn er akkurat som ungdomsskolen nå. Bare fag, men mer og vanskligere. Tror jeg heller tar noe annet enn det!