01 april 2009

1.APRIL (SNARR) 2009

Antrekket er ikke noe å skryte av når det har vert norskskrivedag i dag og jeg hadde 20 min på meg i dag tidlig. Hettegenseren var derfor på plass istedenfor. Kos dere masse i sola i dag! Har fått en liten smakebit jeg :D

















Nå skal jeg pakke bagen og gjøre meg klar til håndball trening. Etter på vil det være en del småting som skal årnes og i tillegg skal jeg slappe av og kose meg.

- Dusje og ansikts maske.
- Ta sol.
- Gjøre ferdig makrame smykke (jobb,bestilt)
- Finne kostymer, hvertfall komme på noe.
- Lekser :/
- Kose meg med blader.
- Blogge, surre på datan.


Noen som har lurt noen i dag, eller blitt lurt?, få høre (A)

3 kommentarer:

Lasse sa...

Jeg har ikke lurt noen i dag men jeg har blitt lurt:D
Hmm...Lurer på hvem det er? :P

melinda sa...

pleier du å ta sol ? ;p
ville ikke du ha naturlig farge a :-) ? søt blogg :-)

Nanna Charlotte sa...

hahha, tydligvis var det en som ble lurt av meg igjennom bloggen ;) Jeg tar ikke sol, nei.