16 april 2009

Utstillings dokka har inntatt rommet.

Hvor glad jeg ble når jeg kom inn døra istad er vanskelig å si. Der sto en liten drøm som hadde godt i oppfyllelse. Jeg hadde fått min egen mannequin. Gjett om klesskapet mitt kommer til å komme av og på den dokka tusen ganger. Kanksje jeg også etter hvert oppfyller en annen drøm og begynner å kle den opp i mitt eget design?! (Hvem vet)

Dette er kanskje litt rart for noen at jeg blir veldig glad for,

men jeg har hatt denne drømmen fra min store barnsdoms alder. (ca. 8/9år)


















Slik ser mannequinen ut nå!
Golfjakke - Anthon, Jumpsuit - HM, Smykke - Yngvilds gaveri.

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan du ikke lage en videoblogg igjen?

Nanna Charlotte sa...

Har tenkt litt på det ;D Kanskje det kommer snart igjen, vi får se.

Ine Rekstad sa...

er i hvertfall ikke misunnelig på dukken!