23 april 2009

Drømmedama!

Trine som skrev manuset til drømmedama, valgte altså meg som sminke/kostyme ansvarlig på sin film. Dette ble en jobb, opplevelse jeg er glad for å ha med meg. Uansett om tiden var kort og dagene lange, syns jeg det var himla gøy. Skjønner godt at noen brenner for dette, men også at andre ikke gjør det. Skuespillerne Trine hadde fått med i filmen var mitt i blinken for rollene.

Kristofher Schau - Hovedrolle
Christian Svendsen - Amor
Stine Magnusen - Drømmedame
Lars Hammer - Birolle, mann
Christina Medjon - Birolle, dame

Også de profesjonelle folkene som hadde ansvaret for at filmen ble lagd. Øystein Karlsen som regisør, Anders Tangen som produsent, Pål Haagenrud som fotograf, Wendy Loren som sminke/make up og Wenche Kjærstad som rekvisitør. Alle de hadde helt klart mye å si under og før innspillingene, de kan virkelig hva de gjør og i tilegg flinke til å lære bort til oss amatører. Jeg satt stor pris på at jeg fikk erfare dette! :D Takk til alle, som gjorde dette mulig.

PS. Kortfilmene vil komme på kino en eller annen gang før sommerferien. Vet ikke når, men dere vil få nermere beskjed på bloggen min om interesse, jeg gleder meg hvertfall.


















Bedre virklig Amor finnes ikke!

1 kommentar:

Stine H sa...

Det høres så utolig kult ut !
Skulle ønske at jeg så at jeg ville være med.. : )