19 april 2009

Kalender info!

Har tatt en laaang titt igjennom kalenderen på mobilen min, ser faktisk ganske lovende ut frem til skoleslutt. Denne uka får jeg bare tre vanlige skole dager, siden i morra skal jeg møte på grand hotel halv ti og årne alt mulig til filminga. Så det blir nok deilig! og på tirsdag er filminga, må møte klokka sjju (!!) for å få mest mulig ut av dagen og for å ha dagslys lengst mulig. Må nok regne med en ganske så hektisk dag, men alikavel kommer den nok til å bli veldig morsom.

Neste uke er det fire skoledager for fredag er 1.mai og det er arbeidernes dag. deilig, deilig! Laaaaang helg! Så er det 2 hele skole uker, Deretter bare fire skole dager igjen siden vi har fri Torsdag 21 pga kristihimmelfarsdag. Så 4 hele skole uker før sommerferien er i gang. + at før det er det jo alt av tentamener og slik, prøvene er jo et stort press (viktig resultat) men dagene er slække.

Alt i alt ca litt under 40 skole dager før vi kan gjøre akkurat det som faller oss inn! Jeg gleder meg som en liten unge! men først skal jeg kose meg med at været gradvis bir bedre. Nati <3

Ingen kommentarer: