09 april 2009

Ut på tur aldri sur.


















Pikkpakket mitt og jeg klarte å bli ferdig tilslutt..

Med lommepenger, kamera, mobil, en godbok, toalettsaker, noen antrekk og masse treningstøy, skal jeg nok ha det supert i Danmark. Gleder meg masse til 4/5 dager her med kamper og herlige jenter! Blir vel kanon gøy, med humøret på topp hele tiden. Kanke klage, snart drar jeg. Først drøye 2timer med bil til Gøteborg og deretter båt resten frem til Fredrikshavn. Hotellet ligger 40m fra havna så det blir lettvint. Vi ligger altså på sjømanshotellet og etter bildene og dømme, tror jeg det blir mer enn bra nok. Dere får kose dere videre i påska!

Spar litt påskegodis til meg, og gjerne fortell hva dere fikk i påskeegget?! Kommer hjem på mandag en eller annen gang, når vet jeg ikke helt ennå, spørs litt hva vi gjør og om det blir noen andre stopp. Heijdåå, da drar jeg med smil fra øre til øre!


Nanna.

1 kommentar:

Turid Löfgren sa...

Ja, det låter trevligt. Hoppas det blev så bra som du hoppades på. Och så hoppas jag att det blit en tur in till tante på vägen hem.
Ha de´
Fra tante "Trulte"