07 april 2009

What to do, what must be done!

Jodaa jeg lever, hvis det var noen som var urolige! Men når sant skal sies så kanskje jeg ikke er så levende likevel, har nemlig vasket, ryddet og årnet i huset til tante fra 11.oo - 16.oo i dag, spist middag, årnet litt med søskenbarna, kommet meg hjem og slappet av litt før det var dags for trening. Dette resulterer vel til at jeg sovner fort? Nå er jeg hjemme og tar det helt medro, snart hopper jeg i dusjen, og duller og daller litt med meg selv, før jeg starter med noe små pakk. Skal prøve å ikke gjøre kvelden så veldig lang, for i morra må jeg opp helst rundt 10. (Slik at jeg får mest mulig ut av dagen) Har mye som står på plakaten nå før avreise.

Nanna.

2 kommentarer:

Stine sa...

Håper tiden strekker til ! <3

dfjcgvfd sa...

fdsfkjcx