02 mai 2009

Er det lørdag? Nei. Er det søndag? Ja!

Har fått gjort så mye forskjellig fra torsdag til søndag (sant det, det er egentlig lørdag, men er bare jeg som ikke klarer å skjønne at det er lørdag i dag) Uansett nå er det jo faktisk søndag. Hvertfall torsdag var jeg ute med venner, leeeenge. Ble litt kaos, men ganske morsomt egentlig :D Fredag morra ble jeg henta av et vennepar og dro ut på hytta dems, har storkost meg og ikke gjort annet enn å smile hele tiden. Så deilig som det er å ligge på en brygge med en god bok, slikke sol og bare slappe av. Senere når sola er på vei ned, dra inn til byen/ havna bare for å kjøpe is. Mmmmmmm, i'm loven it! Fem over åtte var jeg ute i dag morres, bare for å få med meg litt mer sol før jeg skulle hjem, og få en lang dag utover. Det har jeg klart fint for skilla har kommet litt frem (en start) og resten av dagen har gått på skinner. Videre bar det rundt på en runde med konf-shopping, ble litt forandring, men det fryder sant?! nå venter jeg bare på å dra ned å dekorere. Vel hjemme og maiken kom en tur, mye intern humor, jente snakk, og diverse annet (blader, data, godis) så vi koste oss masse. Akkurat i det jeg hadde fått sagt hade til hun et lite stykke nedenfor huset, dukket kjærsten opp og tiden gikk himla fort. Tror neimen ikke søndag vil bli noe unntak. Har en familie bursdag i vente.

Ingen kommentarer: