25 mai 2009

Kom ann ketchup!

Fikk en times tid i sola istad, digg digg! Følte meg litt varm når jeg kom inn, og selvom jeg ikke så det selv, sa mamma at det var litt antydninger til solbrenthet i ansiktet. Hvertfall en litt rød farge. Så bar det videre opp på venåshytta for å delta i nordeajoggen og presse min egen tid. Når jeg da hadde kommet i gang med løypa, tok det ikke så lang tid før jeg kjente kvalmen. Etter en liten stund med trassig, "Nei, jeg skal ikke stoppe", måtte jeg stoppe. Og deretter ble løypa gått. Nesten da, litt halvhjerta løping på slutten. Fikk ikke pressa min egen tid idag, men får ta det neste gang. Fikk hvertfall en rød t-shorte i dag, så hvis jeg fortsetter å la solkremen stå i skapet, kan jeg kanskje få en ny venn snart.
Btw, sjekka hudtypen min på solkrem.no og jeg er vist en lyseuropeer, hvem kunne tenke seg det?

Ingen kommentarer: