26 mai 2009

Krigen.

Kom akkurat hjem fra Kino med Maiken. Vi var å så på engler og demoner. Filmen var spennende hele tiden, helt fra starten av, slik at jeg glemte at jeg hadde lagt en melke sjokolade mellom låra. Har aldri oppleevd å se en helt flytende melke sjokolade holde seg inne i papiret, men flaks var det. Hvis ikke kunne nok folk trodd jeg hadde hatt en heftig sloss kamp i magen. Filmen var braa, men ikke helt min type. Altså jeg syns filmen var spennende og interesang, men jeg hadde ikke satt den på den 3. gangen. Noen andre som har sett filmen, og hvis, hva syns du?

Nå har jeg en kilos tunge øyelokk, så nati natt alle sammen! Lykke til med tentamener foresten. I morra må jeg faktisk gå i krig mot min værste fiende, om det blir seier eller tap får vi se. Men nå skal jeg lade kruttet.

Ingen kommentarer: