29 mai 2009

Lei alt som er klassisk musikk.

I dag har det gått i et, sto lenge igjen etter skole tid og tullet og tøyset med Lasse og Ole, morsomt var det hvertfall. Kom meg hjem etter en god stund, og da bar det videre til Nexans. J15 skulle ha dugnad der, for å få inn noen penger til lagkassa. Selvom det ble søppel plukking, litt luking og jordkrig hadde vi det gøy, kanskje mest med siste nevnte! Avsluttet på dolly, så vi fikk spist oss gode og mette i hyggelig omgivelser.

Nå har jeg jobbet en del med musikk prosjektet som skal skrives ut og leveres i morra før matte tentamen. Merker at jeg er utrolig lei klassisk musikk, hvordan de er bygd opp og hvilken epoke de hører til. Mens jeg har jobbet med prosjektet har jeg lært meg litt mer om Edvard Grieg, og stykket Morgenstemning. Ønske meg lykke til med resultatet på dette, og matte tentamen i morra.













Natta.

Ingen kommentarer: