11 mai 2009

Jeg kunne godt latt være å blunke!

Etter noe forarbeid, noen timer og litt styr. Var dagen kommet og gått på et blunk! Jeg har storkost meg i massevis og satt storpris på appsolutt alt sammen. Menneskene var herlige, maten var super god, gavene var fine og mer enn foventet, talene rørende og alt var UBER KOST! Tilogmed kom jeg meg gjennom talen Joachim og jeg hadde til slutt, selvom gjestene måtte vente på et pust, hiks, gråt, pust, hiks, gråt innimellom her og der fra min side. Fikk jeg en klapp på skulderen fra joa, og vi avsluttet ganske braa! Jeg kan ikke klage over minnene jeg skal ta med meg videre fra denne dagen, steg for steg inn i den voksne verden. Dette var herlig, helt ærlig!

2 kommentarer:

Ine Rekstad sa...

Kommer nok aldri til å glemme min konfirmasjonsdag heller. Ble glad inni meg når du fortalte at din hadde vært "super herlig" <3

Nanna Charlotte sa...

Det er en herlig super dag opplevelse man er glad for å ha med seg videre. Kan leve så altfor lenge på minnene! :D åå, kos å høre!