04 mai 2009

Outfit hint og videoblogg vri.

Haloo, god morgen alle sol stråler! Deilig å være oppe og ha litt god tid, egentlig. Rart jeg ikke gjør det til en vane?, men dere vet nok godt hvorfor det er som det er. Nå tenker jeg å spise ferdig en go' morgen yoghurt og ta på meg skoa og begynne å gå ned til byen. Droppa bussen, for da hadde jeg vert nøtt til å vente der nede i tre kvarter. Nå får jeg jo også litt trim, g-r-a-t-i-s! koos dere masse i dag, hintet for outfitet mitt er - Ola, men syns nok også pilot hadde passet bra.

Tenkte jeg snart skulle komme med en slags videoblogg igjen, men denne gangen lurer jeg på om det skal være noe annet enn spørsmål og svar. Er dere mer kreative enn meg? Kom med forslag om en artig måte å lage videoblogg på, som dere vil se.

Nanna.

1 kommentar:

Anonym sa...

en videoblogg av huset ditt?
eller bare rommet, med klesskap osv? :-)))