24 mai 2009

Ryddetalentet kom frem.

Hadde planer om å sole meg i dag, men typisk masse vind, ble det for kaldt til å ligge ute. Fant frem noen oppgaver å årne med inne istedenfor, som førte med seg det ene og andre. Har fått ryddet på hyller, benker, i sokkeskuffen og alt av hår strikker og spenner på badet.













For en halv times tid siden, skulle jeg sottet i aladin kino med maiken, sett på engler og demoner og stappet i meg bacon. Grunnet noen grunner funka det ikke, så vi tar det til uka istedenfor. Skal rydde litt videre på rommet og kanskje ta frem noe av sommer klærne, ser jo ut til at sommern kommer for alvor nå. Krysser fingra! (Fredag, sol 19. Lørdag, sol 22. Søndag, sol 23. Me like!)

Nå skal jeg løpe ned til et litt langt unna til å være nabo hus, for å spille spill og kose meg med tante, onkel og joa. Hadebraaa!

Ingen kommentarer: