02 juni 2009

Min egenpresset beste tid.

Det var ganske deilig å løpe nordea i dag, rettere sagt, ikke det å løpe, men når jeg hadde kommet i mål. Dagens tid ble min beste på 5km, 25 minutter var det pusten og beina mine klarte å prestere. Satser på at det bare skal gå en vei nå, kanskje ikke så fort, men synlige bedre framsteg venter jeg på.

Resten av kvelden har jeg tilbrakt sammens med masse papirer, skal ha lært meg masse om lokale/ kortreisende matvarer, hva lokapen er osv, osv, jeg skal hvertfall kunne rundt 70 til 80 spørsmål og ca 30 av de vil komme på mat og helse, teori prøva vi skal ha i tredje time i morra. Om jeg har nok kunnskaper om mat, kosthold og diverse tradisjoner blir spennende å se, men for sikretskyld, legger jeg meg nå og står opp litt tidligere for å lese litt ekstra i morra tidlig.

Sier natta jeg da!

Ingen kommentarer: