20 juni 2009

Nordbytur med forventninger!

Tok turen til Norby i dag, sammens med familien. Ingen av oss hadde vert der etter den store utbyggingen, så forventningene var til stede, kanskje litt mer og høyere hos meg. Senteret leverte braa og jeg vil helt klart komme meg ut dit flere ganger.












Kom oss fort frem og etter en ganske kort runde, bare sånn rundt første sving, stoppet vi for å få i oss noe mat. Når sushi sto på menyen var ikke valget vanskelig, piece of cake lettere sagt. It's not only only å ha en annerledes sveis når mangevis av blikk svirrer rundt, men man er ikke voksen før man tør og være barnslig. Og litt morro er det lov å ha, selvom jeg snart er femten og så ut som en søt sjuåring.











Flere andre valg viste seg og være enkle og sjappe de også. Først når det gjaldt gladiatorsandaler. Har brukt år og dag på å lete etter et par, jeg liker alt ved. Og i dag sto de der på hylla og krysset ut alle kravene. Ingen bomerter, ingen vurderinger fantes eller ble gjort. De var mine. Like etter følgte valget av kameravekse, og jeg ente opp med en liten søt lilla en fra golla. Fant også smykker til rundt femti lappen, så nå smiler vi stort her!

1 kommentar:

Stine H sa...

Alt kler den smukke ;D <3
Veldig tøffe sko !