05 juni 2009

Shoppingen har rota seg helt bort!

Uten at jeg har tenkt så mye over det har det gått litt over tre uker siden sist jeg handlet noe som helst. Har ikke vert noe jeg har trengt, så derfor har shoppingen bare gått sin egen vei alene uten meg side om side. Jeg har vist nok brukt ordet, shoppingfriperiode, uten at jeg selv har gjort noen tanker om det. Istad tok jeg meg en tur innom noen hjemmesider for å titte litt. Syns faktisk ikke det var noe morro, selvom jeg fant noen ting her og der. Fant heller ut at jeg hadde lyst å gå ned å årne litt i mitt eget skap, årne med de tingene jeg allerede har.












Sånn ellers vil nok den shoppingfri perioden snart være over, hvertfall vil den få en brå stopp den 22.juni. Skal nemlig på oslo tur med klassen og paralell klassen som sommeravsluttning! Jippi.

1 kommentar:

Tante Turid sa...

Det låter bra med shoppingfrie perioder. Vi får ikke plats i garderoben annars!
PS. Hils mamma! DS.