01 juni 2009

Super digg, pinsehelg!

Dro ut på hytta til et vennepar/gammle håndballtrenere/reserve foreldre og har storkost meg der fra lørdag til mandag. Hvor deilig det har vert går ikke ann å fortelle, men jeg har hatt det kanon gøy med kjærste, familie og vennepar. hahha, helga har vert super!
















Årets første bad, lørdag 30.mai Ganske bleike.















Har prøvd å slikke sol så mye som mulig hele helga, håper det har blitt en del bedre, hvertfall skillene har kommet godt frem.





Vannski ble det både søndag og mandag, shit gøy! Etter masse bølger og en kjærste som klarte det, tok jeg et skritt lengre for å prøve på en ski, men endte bare med dett og fall denne gangen. Øvelse gjør mester.

Etter denne helga har jeg fått kalle navnet som sunblocker, og grunnen liker jeg alt for godt. Denne helga har vert underbar og det med masse hengekøye koos og mye morro!

Ingen kommentarer: