10 juli 2009

Bokprat.senga.

Brukte tid på twilight - evighetens kyss, men så fort jeg kom ordentlig i gang brant sidene en etter en. Klarte å la være å se filmen før boka var ferdig lest, og det var nok både og. Boka var kjempe braa, og filmen var kjempe braa. Hadde nok sett på filmen med andre øyer om jeg ikke hadde lest boka først, siden filmen er veldig braa i sef selv som film, men siden boka avslører flere detaljer, ligger den hakket over. Samma gjelder denne gangen, nå lerser jeg to'ern, under en ny måne. Det har gått og går ille tregt, brukt innmari lang tid. Syns toer'n var litt tung, tam i starten, så syns ikk det var så fengende å lese masse samtidig. Nå har jeg kommet litt over halve og slenger på et kapitel til hver gang jeg har tenkt å slåkke lyset og legge sammen boka. Jeg er avhengig igjen! Gleder meg masse til filmen kommer, for det har dukket opp en del spørsmål i hodet mitt underveis!

Hvilke meninger har du om bøkene/filmen, har du lest og sett alt ?

Naata!

3 kommentarer:

Stine H sa...

Er ikke helt enig med deg om at boka bare er et hakk over filmen. Jeg mener at den er minst ti hakk oer vartfall! Filmen er veldig bra den, men bøkene er fantastiske. Men jeg liker å lese også, så kanskje det er derfor;) Gleder meg enormt til New moon kommer på kino! ;D

Også gleder jeg meg til å teste ut campinglivet enda litt mer med deg! ;D<3

Nanna Charlotte sa...

Det er du ikke alene om! Smiler stort nå :D <3

Khatol sa...

Alltid likt å lese, så uansett om filmene er *TommelOpp*, syns jeg at bøkene er bedre. Mer detaljert og sånt :). Har lest alle bøkene, også de første 12 kapitlene i Midnight Sun, som er Twilight fra Edwards syn. Den ligger på nettet om du har lyst å lese den ; )