25 juli 2009

Hovedstaden neste stopp!

Drar til oslo nå. Skal besøke og oppholde meg i leiligheten til onkel (jobbens), tante og søskenbarna noen dager fremover. Leiligheten ligger i bånn av bogstaveien, så det kan jo bli spennende. Planene er å slappe av, titte og kose seg i en annen by, samt også ta en tur innom norwaycup å se på kjæresten spille. Gleder meg!

Bagen er ferdig, og nå ligger det klart for tre dager og to netter gett. Jeg har årnet meg og ser ut til å ha endt opp slik;















Skjerf fra lykke, Topp og belte fra anthon og bukse fra bikbok.
+ brune gladiatorsandaler fra vagabond og skinnveske mammas.

Regner ikke med at det blir noen blogging, men kanskje, om muligheten kommer.
Byeebye bloggen <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

når kommer hemlissen a? :-))

Anonym sa...

Veldig fint outfit :-) <3

Maria Jensen sa...

kos deg !:)

Nanna Charlotte sa...

hihi, hemlissen var bare at jeg skulle til oslo over helga, og at jeg skulle overraske kjærsten på norwaycup. Hadde derfor ikke tenkt til å skrive noe om oslo eller nc før jeg skulle dra, slik at han ikke viste noe. Men det ble forandret, så han vet at jeg tar meg en tur til oslo og kommer innom og heier :D

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk for det alexandra! <3

Gjett om jeg skal, maria :D

Anonym sa...

sv. Takk!<3 Det skal jeg vettu :)