24 juli 2009

Ops, i did't again...

Jodaa, så klarte jeg å få surra bort tiden nok en gang, og ikke git noen lyd fra meg til dere, før nå når jeg sitter hjemme ved data skjermen. Jeg har altså vært borte, på en hytte i rossø de siste dagene, og så klart har det ikke vært tilgang til data. Men dere, det er jo dette sommern er til for! Kose seg med venner, være ute og gjøre ting spontant innimellom. Akkurat dette ble gjort i går. Og her er jeg hjemme igjen, skal begynne å pakke ut fra alt jeg har gjort i sommer (bare nesten da). Blir sånn når man finner på ting, og er ute og farter så fort man har muligheten. Om ikke lenge, skal jeg sette frem en ny bag å begynne å stappe nedii, igjen.

Håper dere får kost dere uansett hva dere driver med og uansett hvor dere er. Fortell meg hva der har gjort i sommer, har opplevd, hvilke planer dere gleder dere til eller venter på :D

Nå skal jeg gå å glede meg til i kveld, eller litt senere, når jeg får sagt hei til kjærsten igjen. Hihi. Jeg har mere på lur, så heng med, kommer litt etter hvert.

Nanna.

Ingen kommentarer: