26 august 2009

Bæbbel..














Æsjj ass, i dag har det regnet ganske myee! Var innmari deilig å bli fraktet til og fra skolen, særlig på morra kvisten når regnet var ganske ivrig. Ble derfor skjerf, hettejakke, langbukse, høye strømper og gummistøvler på meg idag. Funket fint frem til vi skulle hjem, da begynte det å bli ganske så varmt, men men beina har hvertfall holdt seg tørre gjennom dagen!

Btw, Siste gang jeg bruker disse ola buksene, hvertfall med normal lenge på overdelen til. Når jeg lagde hulla foran, revna buksa rundt hele det ene låret, har ikke gjort noe med hullet, men i mens jeg har brukt den har det blitt større og større, så for å vise minst mulig av bakdelen har jeg gått og dratt det opp i hele dag, plagsomt!

Nye olabukser pappa ?

Følger samme planer i dag som i går, skal sette i gang med noen lekser nå og når klokka nærmer seg kvart over åtte skal jeg dra avgårde til hjortsberghallen. Har slete med hofta i dag, vondt å gåå, hvertfall å løpe, så får see hvor mye jeg klarer å være med på..

Snakkes

2 kommentarer:

Pernille sa...

Så det hullet du hadde bak på buksa i stad ;p Det var ikke så ille da :)

Nanna Charlotte sa...

neidaa, var ikke noe sinnsykt farlig, men det var stort nok til at det ble plagsomt! ;/