31 august 2009

Gå i kamp, kjemp og vinn.

Som sagt tidligere, har jeg gjort det klart at jeg ikke liker eller syns noe om engelsk i det hele tatt. (Værste fiende og hele pakka) Nå sitter jeg her og jobber med en fremføring som er til i morra, og fader heller, jeg skal få det til. Hvorfor skal jeg ikke gjøre det braa i engelsk, bare fordi jeg ikke liker det eller syns jeg selv er helt elendig. I dag hadde vi et mini skuespill, ikke så stort eller langt, men vi var fire personer, som sa ca to, tre setninger hver, der jeg faktisk syns det var morsomt! Jeg er helt og fult klar over at det å gå fra å ikke like et fag til å elske det ikke er gjort på en natt søvn, men nå skal jeg faktisk gjøre noe med dette! Ikke at jeg skal bli topp elev, men heve karakteren opp til førværende nivå, om ikke bedre. Vi får see, den som yter, vinner!

















Nati natt alle sammen <3

Dagen i dag har vær ganske så fin, selvom regnet har lugget i lufta hele dagen. Skole dagen gikk kjapt unna og ettermiddagen, kvelden har jeg slappet av etter helga og roet helt ned. Nå er jeg klar for en ny uke, og forhåpentligvis leverer jeg noen morsomme innlegg til dere! Legger meg snart i senga, drømmer om hvor fint jeg har det for tiden, og hvor godt jeg trives i hans armer..






















(Bilder tatt med iphone, ikke klag på kvalitet, det funker)
Hva har du gjort, eller driver med for noe?

Ingen kommentarer: