24 august 2009

STOPP!

Stopp opp og bruk litt tid, hvem er det som egentlig står deg nær og betyr noe for deg?! Hvem er det du vil ha et forhold til, (på en eller annen måte) ha kontakten med og bli bedre kjent med eller finne på ting i ny og ne. For litt siden, klarte jeg og stoppe opp i tankene mine, vri sveiva saktere enn vanlig og finne ut at jeg var på vei til å miste noen forhold, venner som har betydd mye for meg og fortsatt betyr noe. Jeg skjønte at det var folk jeg ikke ville gi slipp på, selvom det bare har blitt slik uten noen egentlig grunner. Nå er jeg helt klar til å bygge videre, for disse vennene er helt supre Jenter i første rekke, men det finnes flere, og jeg skal jagu få det til slik jeg vil, hvertfall prøve, så får vi se om det gjennvises...

Husk! Vis at du bryr deg om folk,og er det en stund siden sist, gjør noe med det, hvis du fortsatt vil at de skal bety noe for deg.

NAtaa, søte lesere, nå skal jeg sove godt vet jeg!

Ingen kommentarer: