20 september 2009

Back in business!

(Håndball sesongen har startet)
Tapte 26-20 mot Volen i dag, veldig kjipt. Men slikt skjer jo alle.

Etter dagens kamp var jeg ganske langt utte på jordet å kjørte. Var helt utslitt i beina. Beina verka. I og med at nesa er tett og pusten tung, var det også noe som sto i, men, merka hvertfall at jeg hadde jobbet og slitt litt. Kampen gikk så der, eller vi tapte, og det var kjipt, men i dag fikk jeg til en god del. Spilte hele kampen og putta 6mål. Fikk slengt ned noen folk i forsvaret og sendt avgårde et par fine passninger også. Ganske morsomt å få til noe, når man har følt seg litt nede en god stund. Og til en forandring var to av måla, underarmer som gikk inn, artig, artig! Koste meg med tanken og synet av at kjærsten var å se på tribuna i dag, innmari hyggelig. Nå er jeg gira til å komme igang igjen med håndballen, eller dvs sesongen og kampene. Skal prøve å få frem gutten i meg, og få litt fart på sakene. Nå skal det satses på håndball!























Nanna.

Ingen kommentarer: