11 september 2009

Do it!

Når treningen startet i stad var vi et ganske så stort fåtall. Det var litt for lite, egentlig til å gjøre det meste. Så fant ut at det ble litt kjedelig å være i hallen for en og en halvtimes tid. Pappa kom tilbake etter kort tid og jeg hang med hjem igjen. Hadde det ikke vært for at pappa stoppet på Kiwi og jeg var klar for å trene litt, hadde jeg ikke fått en ikke- nannatanke slik jeg gjorde og løpte faktisk 3,(et eller annet) km hele veien hjem, uten å stoppe. Jeg er fornøyd med at jeg gjorde det, glad for at jeg klarte det uten stopp i et raskt tempo og overrasket over at jeg syns det var deilig og morsomt! :-D Har også vært litt sunn når jeg har fått i meg masse av blåbæra.

Har vurdert tanken om å gjøre dette oftere, er jo meg selv som tjener på det. Men blir det gjort ? Hmm, der har du meg igjen.
Løper du selv, trener du noe alene ?

Nannaa.

Ingen kommentarer: