25 september 2009

Nyt det så lenge du kan!

Jeg er glad. Regner med at det er på lik linje med alle dere andre. Høstferien er i gang, og det er fri fra skolen. Selv har jeg ingen spesielle planer, hverken om å reise bort eller gjøre alt mulig her hjemme. Jeg skal nok få vært litt sammens med kjærsten og venner, kanskje også noen i familien hvis de er hjemme. Uansett hva jeg finner på, skal jeg hverfall kose meg og slappe av. Gjøre alt det jeg vil og innimellom sove til jeg selv våkner! Jeg får også kjenne hvordan det er å være alene barn denne uka. Tvillingbroren min og klassen har dratt på tur til polen og skal kose seg der. Det kan jo hende, at jeg bare går en tur ut i høstværet for å tenke, nyte sola og puste inn litt frisk luft.






















Planer i høstferien ?

2 kommentarer:

tante Turid sa...

Vackert höstbilde!
Är du snäll och påminner mamma om att hon skall svara på mitt mejl.
Ha en god höstferie.
Hilsen tante

Nanna Charlotte sa...

Jaa, alt er så idyllisk! :D Det har blitt gjort.