28 september 2009

A type of entertainment.

I dag har jeg vært en ordentlig TV - slave! Har ligget en god del foran tv'en sammens med kjærsten. Sett litt på forskjellige serier, men også hatt den på som bakgrunds musikk til relæxingen. Deretter satt jeg sammen med Mamma og så på 71'C nord og nå skal jeg for første gang se på Lipstick Jungel (etterfølgeren av sex and the city) som jeg har hørt så mye positivt om.

Hvilke serier må du ha med deg ?
















Merker jeg ser mye mindre på tv nå enn jeg gjorde før. Sitter ikke lenger foran tven bare for å gjøre noe, slår på til en hvis tid for å se på en serie eller slikt. Men TV - tittingen kommer nok mer frem igjen nå når høsten og vinteren kommer. Blir jo mer innetid og nå virker det som det er del serier som er vært å få med seg.

Ingen kommentarer: